Dolfijnen - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Dolfijnen - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Dolfijnen

Blijf op de hoogte en volg Manou

19 Mei 2014 | Portugal, Silves

Hiyy..

Daar ben ik weer eventjes snel.
Mijn vriendin was hier een tijdje terug op vakantie met haar gezin, en dat was natuurlijk super leuk! fijn om haar weer gezien te hebben.
We zijn toen ook met zn alle bij de dolfijnen geweest in Zoomarine, en hebben we gezwommen met de dolfijnen! echt super! echt geweldig dit, zo apart. niet te beschrijven..

hier een paar fotos.

verder gaat het wel redelijk, nog steeds is het niet gemakkelijk en heb ik veel moeilijke momenten, maar ik heb hier geweldige mensen om me heen die me hierbij helpen.

x

• 19 Mei 2014 - 13:22

M.rijntalder:

Hoi Manou,
    Wat lijkt me dat een fantastische belevenis zeg! leuk hoor!
    Fijn, dat je weer wat lekkerder in je vel bent gaat zitten, uiteindelijk heb je dit bereikt door te beseffen dat alleen jijzelf je leven naar omstandigheid zelf zin kan geven.
    Manou de beste wensen,groetjes
    Liefs oma.

• 19 Mei 2014 - 13:33

Stef:

Super foto's zussie!!! Zie je snel!! Xx

• 19 Mei 2014 - 18:13

Hedy:

Dolfijnen zijn toch aparte intelligente sociale dieren en prachtig om mee te mogen zwemmen!
    Wat oma Rijntalder zegt, is zo waar! Alleen jij kan jezelf gelukkig maken, en Rob zullen en kunnen we nooit vergeten! XXX