hello again! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu hello again! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

hello again!

Blijf op de hoogte en volg Manou

09 Juli 2013 | Portugal, Silves

Hallooo,,

Heeft weer eventjes geduurd maar daar ben ik weer.. Even geen internet gehad dus vandaar!
Alles nog steeds super hier! Wel echt bloedheet nu! Haha.. maarja wel lekker siesta met dit weer!
Gistermiddag lekker tussendoor ff naar zwembad geweest, en donderdagmiddag weer.. heerlijk!

Morgen gaan we lekker zwemmen met de paarden, ben benieuwd! Vertrekken al om 7uur ‘sochtens omdat t zo heet is!

Met zenith gaat het al iets beter, de zadelmaker komt begin volgende week dus dat wordt even afwachten…

Ennn Pebbles (martina’s kat) heeft kittens! 6 stuks! Waarvan 1 rooie! Dat is de mijnes!
Bamm-Bamm heet ie:D haha,, die komt bij mij wonen 

Ojaaaa… bijna vergeten.. Vorige week dinsdag is de ‘Horse wisperer’ geweest.. Hij begon met zenith en heeft daarna Bo (martinas hengst) gedaan..
En jajajaa… Zenith heeft het record verbroken!! Hij zei, het moeilijkste paard krijg hij binnen 30min (voor hij hem kan aanraken / pakken) en het langst wat hij ooit met een paard nodig heeft gehad voor hij erbij in de buurt kon komen was 45 min. Rarararaa hoelang het duurde voor hij bij Zeny in de buurt mocht komen en voordat Zenith naar hem toe kwam………… meer dan 45 min!! Haha geweldig! Zenith was zeker een uitdaging voor hem en het ging niet zo gemakkelijk.. Maar wat voor mij het belangrijkste is wat ik ervan geleerd heb is dat ik weer eens gezien heb hoe geweldig MIJN paard is! En wat voor een speciale band ik met hem heb, en dat het dus wel echt ‘ment to be’ is !  jeejj..

Verder niet zoveel te vertellen nu..

byeebyeeee xx

  • 09 Juli 2013 - 17:15

    Hedy:

    Nou Manou, we hebben geboekt 1 1/2 week, nu nog het appartement en de auto. Michelle heeft haar baan gekregen als lerares op een hogeschool en per jaar heeft madam 10 weken betaalde vakantie, niet normaal en een goed salaris, wat wil je nog meer. Bas en Mieke zijn nog steeds aan het verbouwen, wordt erg mooi. Hier is het nu ook snikheet. Duca zwemt bijna elke dag.
    Fijn dat Zenith alleen op jou zo reageert, maar dat wist je eigenlijk al.
    Wie is die cowboy op die foto's? Die heb ik nog nooit gezien. Veel plezier daar en.....we komen eraan!!!!

  • 09 Juli 2013 - 17:46

    Manou Van Rooij:

    haha uhhh hedyyy... wat dacht je van die horse wisperer ;-)

  • 09 Juli 2013 - 19:47

    Janneke:

    Hee manou ,
    Ik had ook van Nathalie gehoord hoe het met de horse wispher ging.
    Fijn dat alles goed gaat daar ! Ik heb gister nog op Jeltje gereden ! Ging iets minder goed als eerst maar beetje bij beetje begin ik het te leren ! :)
    Ik mis Zenith soms wel hoor op stal & jou ook hoor ! :)
    Tot ziens ! X Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 35495

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: