6 months! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 6 months! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

6 months!

Blijf op de hoogte en volg Manou

04 November 2013 | Portugal, Silves

Yihaa,,, alweer 6 maanden hier! echt niet normaal zo snel dat het gaat..
gewoon een half jaar .;P haha

Nog steeds alles zn gangetje hier, nog steeds is het ongeluk niet helemaal voorbij maar het lijkt gelukkiig wel minder.
Zenith gaat al ietsbeter, morgen komt de fysio weer en dan ga ik het rijden weer oppakken met de fysio en kijken of dat lukt zo.
Heb heel wat dierenartsen gesproken en iedereen zegt iets anders, maar iedereen bliujft erbij dat hetgeen zin heeft om fotos te maken,, dus ik ga het eerst zo proberen..

Nog wel een leuk nieuwtje dit keer hahaha..
Ik ben afgelopen zaterdag bij een casting voor een tv-reclame geweest..
Er zit hier een modellenbureau en Martina heeft haar kinderen daar al een aantal jaar in het bestand staan, en Martina vond dat ik wat fotos op moest sturen, na tijdje toch maar gedaan, terwijl dat eigenlijk niks voor mij is. de dage erna werd ik opgebeld of ik naar een casting wilde gaan voor 2 rollen in tv reclame en 1 fotoshoot.. dus daar ben ik afgelopen zaterdag geweest, is een soort van auditie.. de tv reclame is voor Skoda auto.. en die opnamens zijn in Lisbon voor 2 dagen.. en die andere isvoor een fotoshoot... Ik denk niet dat ik het krijg maar we zullen zien.. ik krijg bericht binnen nu en 10 dagen en ze wilde me in het bestand houden omdat ze vaker castings voor me hebben! :) hihii..
Was wel eng zaterdag, ik moest op en stoel zitten ( en zat dan iemand voor me met een camera en een vrouw erbij die zei wat ik moest doen) moest net alsof doen dat ik in een auto zat en moest allerlei dingen doen en emoties laten zien hahaha... kei gek om tedoen!

Verder niks speciaals aan de hand hier, alles goed. en mijn nieuwe auto doet het ook super :)

Daaggg xxx



  • 05 November 2013 - 11:42

    Ome Jan:

    Hallo Manou hier een berichtje uit Vlissingen ik heb je verslag net gelezen als ik het zo lees krijgen we er een ster bij in de fam. groetjes van Ome Jan en Tante Marja uit Vlissingen

  • 06 November 2013 - 11:44

    Oma'r:

    Hoi Manou,
    Fijn, om te horen dat het allemaal weer wat beter gaat.
    Ik ben benieuwd voor welke verrassingen je nog komt te staan, wat die casting betreft, spannend hoor! Manou, doe je best, succes en let vooral goed opjezelf!
    Groetjes,liefs oma.

  • 14 November 2013 - 11:53

    Mama:

    Hoi toet,

    Je hebt daar nog steeds mooi weer zie ik.
    Hier is de winter in aantocht het word koud en het vriest s'nachts.
    Laten we hopen dat de slechte mnd. een beetje voorbij zijn en dat het nu voortaan beter gaat.
    Maar zoals ik hoor ben je nog steeds gelukkig daar en dan zijn wij dat ook.
    Denk maar zo daar gaat het om.
    Dikke kus
    Rob en mama en natuurlijk ook Stef

    p.s. Doe iedereen daar de groetjes en Wieteke een dikke knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 35497

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: