Pechweekje! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Pechweekje! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Pechweekje!

Blijf op de hoogte en volg Manou

01 September 2013 | Portugal, Silves

Hallo iedereen..

Hier even snel weer een verslagje.
Gister een beetje een pechdag gehad..

gisterochtend gingen we de paardjes voeren,
en een van de paardjes wilde niet eten, dus ik ging even snel ander voer halen voor dat paard, (ze staan met tweetal in een paddock). Het andere paard (Quick) stond nog te eten dus ik denk ik zet ff snel dat nieuwe voer in de paddock. Quick was hier niet zo blij mee en begon het andere paard op te jaagen, waardoor ze met zn 2e op mijn afgerend kwamen, het eerst paard duwde me omver, en toen kwam Quick eraan en rende over me heen.
Dus Mercedes heeft me uit de paddock gesleept en daar hebben we liggen wachten op paul en Wieteke. Wieteke heeft me meegenomen naar het ziekenhuis en daar hebben we van 8uur tot 3uur gezeten :\
Ik heb 2 hechtinkjes achter in mn hoofd en en grote zwelling ten grootte van mn hand hahaha.. ik heb zegmaar 2 hoofden nu ;-)
En een hersenschudding.
En ik heb een hoefafdruk op mijn been ;-) alweer van datzelfde paard!

Vannacht bij Wieteke gebleven, en nu weer op stal.. mag een week zeker niet paardrijden, en mag pas vanaf woensdag weer werken :( Maar komt goed!
Hoort erbij denken we dan meer haha ;-)

En helaas mag ik dus maandag niet springen met Zenith in de les :(

xxx

  • 01 September 2013 - 12:02

    Fred En Karin:

    Hey Manou, dat is mooi balen, zeg!
    Maar je hebt nu wel de tijd om eens lekker van het weer te genieten, toch!
    Groetjes van ons!

  • 01 September 2013 - 14:25

    Oma,r:

    Hoi Manou, met recht pech zeg!
    Neem maar goed de tijd, voor je weer op je paard gaat zitten.
    Ook al ben je niet van een paard gevallen, je hoofd hebt toch wel wat te verduren gehad.
    Wens je alle goeds,
    Liefs oma.


  • 01 September 2013 - 14:38

    Kris:

    Hey pechvogel...
    Ik snap toch echt niet waarom die paarden dat doen. Als er iemand is die goed voor ze zorgt, dan ben jij dat wel! Maar ze zullen dit vast niet met opzet gedaan hebben.
    Hopelijk kun je de rust vinden om goed te herstellen, voordat je weer begint. Ik ken je!
    Heel veel beterschap en geniet maar lekker van t zonnetje!

    Veel liefs,
    Xxxx

  • 02 September 2013 - 00:16

    Tante Liesbeth:

    manou wat een pech een vraagje lieve schat ben jij goed verzekerd dit liep nog goed af je weet het met dieren nooit er kan natuurlijk ook zo iets gebeuren zorg goed voor je zelf groetjes


  • 02 September 2013 - 10:27

    Hedy:

    Hee Manou, je mag helemaal niet naar stal en lopen en zo. Je moet een week plat!!!! Let op hoor, want Bas heeft daardoor veel jaren hoofdpijn gehad, geloof me nou, geef het de tijd en blijf liggen.

  • 04 September 2013 - 19:02

    Mieke Hermens:

    Dag Manou

    wat een pech zeg!!
    Beterschap en sterkte enne....
    pas goed op jezelf.
    Lieve groetjes Mieke

  • 07 September 2013 - 11:36

    Mieke Hermens:

    Hallo buurmeisje

    Gisterenavond van jullie mam je
    bedankservetje gekregen, erg leuk en
    een heel creatief bedachte oplossing!
    Maar het is goed het is je van harte gegund
    het is maar een kleinigheidje hoor.
    Mis je en hoop je toch snel weer eens te zien.

    Hopelijk gaat het weer beter met je!
    Dikke knuffel en pas goed op jezelf
    Mieke

  • 21 September 2013 - 20:18

    Mieke Hermens:

    Hallo Manou

    Wat een weekje hé!!
    Gelukkig dat het nu weer beter gaat met Zenith.
    Wat zal jij geschrokken zijn zeg en wat een angst.
    Hopelijk blijft het nu voor héél lang goed gaan met
    jou en met Zenith en met alles en iedereen.
    Lieve groetjes
    Mieke

  • 23 September 2013 - 22:26

    Marco Noordzij:

    hallo Manou

    ik hoop dat het weer goed gaat mijn dochter Ryanne zou die zaterdag een buiten rit van twee uur met jou gaan maken dat liep dus even anders maar ze heeft het met Mercedes prima naar haar zin gehad en ze vond de buiten rit het mooiste van haar vakantie

    groet,

    Ryanne Noordzij

  • 25 September 2013 - 15:38

    Manou Van Rooij:

    hallo!
    Het gaat weer helemaal super met mij..
    wat leuk dat je eventjes reageert:) .. fijn dat ze zo'n leuke hack heeft gehad.
    Misschien tot de volgende keer;-)

    Groetjes,
    Manou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 35499

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: