7 months! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 7 months! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

7 months!

Blijf op de hoogte en volg Manou

30 November 2013 | Portugal, Silves

Yihhhaaaaaa.......
Alweer een maandje erbij haha...
wilde alleen iedereeen ff het goede nieuws laten weten!
Gister Zeny weer gesprongen en hij was echt GEWELDIG!!
We zijn weer terug!! Ben zo blijj!!
Over 2 weken komt nog een keer de fysio en dan kan ik mijn springlessen met Claudio weer oppakken.. en kunnen we weer wedstrijden gaan rijden!

Verder nog steeds alles super hier!
over 2 weken komen mama, rob en stef een weekend dus daar heb ik heel erg veel zin in..
We gaan dan lekker stappen met zn alle! haha ik zal mn broertje ns laten zien hoe we dat hier doen! :D

Dat was het wel weer!!

CiaoCiao! x

  • 01 December 2013 - 00:12

    Tante Liesbeth:

    hallo manou zou toch wat zuiniger op je paardje zijn jij wil graag springen snap ik is dat niet wat vlug neem de tijd met dat beestje is erg ziek geweest neem geen overhaaste beslissing daar krijg je spijt van groetjes tante Liesbeth


  • 02 December 2013 - 12:16

    Oma'r:

    Hallo Manou,
    Fijn voor je hoor, dat het nu weer goed met Zenit gaat.
    Wens je dan ook heel veel succes met je springlessen.
    Genieten!!!!!!!! Manou,zou ik willen zeggen,maar dat doe je natuurlijk al.
    Groetjes,liefs oma.

  • 19 December 2013 - 17:36

    Tante Toos En Ome Joop:

    Hallo Manou,

    Gezellige feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.
    En tot ziens.

    Groetjes tante Toos en ome Joop.

  • 20 December 2013 - 12:29

    Oma'r:

    Lieve Manou,
    Wens je fijne feestdagen en een voorspoedig 2014.
    De tweede kerstdag, zullen wij je best wel missen, ook aan tafel,waar jij zorgde dat het ijs op tafel kwam.
    Maar Manou,
    Als ik het ijs via de computer naar je kon sturen, zou ik het zeker doen, maar helaas!!!!!!
    Groetjes, liefs oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 35469

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: