I Love You - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu I Love You - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

I Love You

Blijf op de hoogte en volg Manou

10 Maart 2014 | Portugal, Silves

I can’t enjoy the sun
Because in my world it’s raining
Please help me
Help me to get through this
I need you

I didnt’t know that this kind of pain was possible
I don’t know how to do this
I’m not supposed to know how to do this
It hurts so much
But at the same time my heart is empty

They always say that time heals all wounds
Not this one !
This will never heal no more
I miss a piece of my heart, and that will never come back
Because that piece is yours

How can I just say goodbye
And go on with my life
I didn’t even get the chance to say goodbye
I didn’t get the chance to say my last words to you
How do I know you hear what I’m saying right now
I need to say goodbye, but how ?

I couldn’t tell you, I love you
I couldn’t tell you, Thank you for being my dad
Thank you for all the love you gave me
Thank you for everything you’ve done for me

You made my world so much better
You made me believe in myself
You were there for me, always

I would give anything to see you one more time
To hold you one more time
To say my last words to you

I know I’m stronger than some people think
Somehow I’m going to get through this
But I need your help

From now on, every step I take
I take it with you
Every decision i make
I make it with you
A part of me will always be a part of you !

  • 10 Maart 2014 - 19:59

    Mieke Hermens:

    Lieve Manou

    Wat verwoord je toch goed wat je voelt
    het maakt mij heel stil!
    Wat een liefde was er tussen jullie en Rob en inderdaad wat zal je hem missen:
    zijn liefde, zijn steun, zijn geloof in jou en zijn lessen die hij je leerde.

    Wat zou het nou fijn zijn als ik even m'n armen om je heen kon slaan en
    je kon troosten, ook al weet ik dat er geen woorden zijn die je pijn kunnen
    verzachten.

    Weet wel dat ik aan je denk en je heel veel
    kracht en sterkte toewens.

    Dikke knuffel
    Mieke

  • 10 Maart 2014 - 22:54

    Manou:

    heel erg bedankt lieve mieke!
    dikke knuffel! en tot s
    nel

  • 11 Maart 2014 - 10:09

    Hedy:

    Lieve Manou,

    Denk aan de woorden die Rob nu tegen je zou zeggen. "Kom op Manou, het is nu eenmaal zo, en ik ben altijd bij je om je raad te geven". Hij zou zich heel gevleid gevoeld hebben dat hij zo geliefd was, maar hij zou ook willen dat jij verder gaat met je leven. Hij was heel trots op je en wil dat je blij door het leven gaat. Natuurlijk is dit verdriet niet zomaar weg, maar Rob zou het vreselijk vinden als je zo verdrietig blijft.
    Rob was juist van het genieten van het leven, op wat voor manier dan ook!
    kusjes, Hedy

  • 11 Maart 2014 - 10:09

    Hedy:

    Lieve Manou,

    Denk aan de woorden die Rob nu tegen je zou zeggen. "Kom op Manou, het is nu eenmaal zo, en ik ben altijd bij je om je raad te geven". Hij zou zich heel gevleid gevoeld hebben dat hij zo geliefd was, maar hij zou ook willen dat jij verder gaat met je leven. Hij was heel trots op je en wil dat je blij door het leven gaat. Natuurlijk is dit verdriet niet zomaar weg, maar Rob zou het vreselijk vinden als je zo verdrietig blijft.
    Rob was juist van het genieten van het leven, op wat voor manier dan ook!
    kusjes, Hedy

  • 25 Maart 2014 - 12:24

    Mieke Hermens:

    Hallo lieve Manou

    Nog 2 nachtjes en dan fijn naar mama en Stef!
    Een paar dagen samen zijn om te praten, te delen,
    te knuffelen en elkaar steunen.

    Lieve Manou heel veel sterkte, er wordt aan je gedacht.

    Dikke knuffel
    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 35459

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: