HII!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu HII!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

HII!!

Blijf op de hoogte en volg Manou

18 Augustus 2013 | Portugal, Silves

Hellooo

Ben ik weer eventjes!
Nog steeds alles super hier!!
Alleen enorrmmmmmmmm heet! echt niet normaal nu! volgende week nog erger, als mama en rob met de oma's komen wordt het 39 graden!
Fieww...

gisteravond grote BBQ gehad hier op stal! Super geslaagd! Kei gezellig!
hihi !!
Volgendeweek gaan we weer lekker stappen met iedereen voor mijn verjaardag!! Wordt gezeellliigg!
En blij als ik mama en rob weer even een dikke knuffel kan geven! ;-)
En de oma's natuurlijk!

Zenith gaat het ene moment wel goed en het andere moment gaan we weer met 4 benen de lucht in!

Ojaaa,, afgelopen donderdag bij de baby van Zenith geweest: Suprise. Ze is nu 5 jaar en lijkt best wel op Zenith! heb er fotos van bijgedaan!

Nou dat was het wel weer denk ik ;-)

Byeebyeeee ! xx

• 18 Augustus 2013 - 19:40

Hedy:

Ha Manou,
    Fijn joh, dat je het zo leuk hebt daar, alleen mensen die van je houden zullen dat ook zeggen. Goede keuze gemaakt!
    Om Zenith moet ik toch wel lachen, hoe was het ook alweer; het paard lijkt op zijn baasje?
    Je ziet er goed uit, lekker bruin en een open gezicht, leuk om te zien.
    Bas en Mieke zaten te twijfelen of ze 1 september naar Portugal gaan, dus wie weet....
    Alvast een hele fijn verjaardag enne niet teveel alcohol!

• 19 Augustus 2013 - 09:32

Joyce:

Hiiiiii,

Wat een leuke foto's weer allemaal! Ik wacht op de uitnodiging voor je verjaardag ;-)....

XXXX mis jouwww

DOEIIIII

• 26 Augustus 2013 - 08:27

Mieke Hermens:

Hoi Manou

Hartelijk gefeliciteerd met je 22ste. verjaardag!!
    Maak er een superleuke dag van samen met mama, Rob
    en natuurlijk de oma's
    Geniet ervan!!
    Heerlijk dat je het zo goed naar je zin hebt .
    groetjes en tot mails
    Mieke