:) - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Manou

23 Juli 2013 | Portugal, Silves

Helloo..

Heeft weer even geduurd..
Nog steeds super warm hier,, tussen 12 en 4 doen we niks met de paarden!

De zadelmaker is geweesst voor Zenith, en mijn springzadel is niet goed..ik heb tijdelijk een ander zadel nu totdat hij een goed springzadel heeft gevonden.
Het is nog steeds erg veel bokken en nog steeds kan ik niet zoveel met hem met rijden maar het wordt wel ietsje beter, en nu met een goed nieuw zadel moet het wel overgaan.. Ik hooop t ! Wil echt weer met hem gaan springen!

We krijgen onverwachts vanmiddag aan nieuwe stagaire, Nederlandse.. ben benieuwd..

Niet veel nieuws te vertellen, ben weer weg, moet een hack gaan doen!

Daagggxx
Miss iedereen wel heel erg!

• 23 Juli 2013 - 16:45

Joyce:

Hee Manouuuuuu,

Hier is het ook hothothot (34 graden) en het blijft voorlopig nog warm..
    Maar wij hebben helaas geen siesta ;-(..
    Hoop dat je binnenkort weer een geschikt zadel hebt en weer kunt springen!!

Groetjes XXXX Joyce
    MISS YOU!!!!!!

• 23 Juli 2013 - 16:59

Hedy:

Hier is het VERSCHRIKKELIJK heet, maar we klagen niet!!! Nou maar sparen voor een goed zadel voor Zenith want pijn bij het rijden is ook niet leuk. Enne.......lief zijn voor je stagiere. Doeiiiiii, liefs van Frank en Hedy.

• 29 Juli 2013 - 14:31

Oma,r:

Hoi manou,
    Wij, met z'n viertjes, zijn alvast voorgeprogameerd,voor de warmte die ons te wachte staat in Potugal.
    Het komt nu wel steeds dichterbij,ik zie er met heel veel plezier naar uit!!!!!
    k'Hoop, dat het inmiddels met het zadel goed is gekomen,dan kan je ons je kunsten vertonen.
    Manou, hou je taai,liefs oma.