Klotemaand! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Klotemaand! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Klotemaand!

Blijf op de hoogte en volg Manou

17 Oktober 2013 | Portugal, Silves

Jahoorrr!! volgens mij is het ongeluk nog niet voorbij, het wordt alleen maar erger!
Dat oktober ook maar snel voorbij mag zijn!

Vandeweek is mijn auto ermee gestopt! helemaal naar de .. kan niks meer aan gedaan worden. dus die staat ergens aan de kant van de weg en moet nu weggesleept worden naar een schroothoop! veel geregel en gedoe! maar dat betekend dus ook dat ik een nieuwe auto nodig heb. volgende week wordt ik ingewerkt op mijn nieuwe baan (parttime baan gevonden in een nederlands bedrijf dat hier zit, soort callcenter achtig iets, moet gewoon op kantoor zitten en hele dag telefoon opnemen ofzoiets ;) ) dus daar moet ik wel een auto voor hebben!
En voor een auto moet ik dus ook weer geld hebben ( die ik niet heb ).
wanttttt.. ja dat ook nog ! Zenith zijn rug is nog steeds niet goed! De fysio is geweest en voor we verder gaan met fysio willen we eerst een foto maken, om er zeker van te zijn dat hij geen 'kissing spines' heeft ( een rugprobleem/ziekte die zijn moeder ook heeft en erfelijk is) dit betekend dat de ruggenwervels naar elkaar toe gaan groeien en elkaar dus op een gegeven moment gaan raken zonder kraakbeen of iets ertussen, dus dit doet pijn. Hiervoor moeten fotos van zijn rug gemaakt worden.. dus dit ga ik eerst laten doen (ook lekker duur grapje) en dan gaan we van daaruit verder kijken..
op het moment kan ik hem dus niet berijden :(

pff.. dus maar even afwachten..

Verder was het wel heeel erg leuk en vooral ook heel erg fijn dat ik mama en rob weer even heb gezien, en frank en hedy. Dat was erg fijn, en weer als vanouds.
Nu wordt het dan toch echt wachten tot carnaval voordat ik iedereen weer ga zien! :(

Ik houd jullie op de hoogte! xx

  • 17 Oktober 2013 - 13:30

    Joyce:

    Sjongejonge wat een vervelende dingen allemaal!!! Hopelijk komt het allemaal weer een beetje goed met Zenith.. Is de auto toch nog redelijk lang meegegaan!! Ik had de foto's gezien van jullie, echt hartstikke mooi en leuke momenten met z'n allen :-)! Hopelijk kunnen wij ook ooit bij je langskomen!!! Xxx liefs Joyce

  • 17 Oktober 2013 - 16:59

    Hedy:

    Nou Manou,
    Ik zou zeggen, richt een stichting op: Help Manou de winter door! Het is een prachtig land, relaxte mensen, mooi weer, maar........ook de dagelijkse problemen, net zoals in Nederland. Er zal heus wel weer een oplossing komen, let maar op. Heel veel liefs vanuit dit kouwe, miezerige kikkerland.

  • 18 Oktober 2013 - 10:16

    Astrid Van Den Nieuwenhof:

    Hallo Manou, zoals ik het lees zit het jou echt niet mee, en wil ik jou vanuit hier toch heel veel sterkte toewensen met alles.

    Groetjes Astrid.

  • 27 Oktober 2013 - 16:39

    Oma'r:

    Hoi Manou,
    Ik hoop voor jou, dat het tij snel mag keren en je weer ontspannen en okè gaat voelen.
    Ik ben een weekje bij Jan en Marja in Vlissingen geweest en heb daar pas je berichtje gelezen, Jan krijgt jouw mailtjes ook,k'weet niet hoe hij dat gedaan heeft! Ben gisteren pas thuis gekomen.
    Jij hebt gelukkig wel een baan en een auto,dus nu maar hopen dat het met Zenith ook snel beter mag gaan.
    Manou,
    groetjes,liefs oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 35498

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: