3 maanden - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 3 maanden - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

3 maanden

Blijf op de hoogte en volg Manou

31 Juli 2013 | Portugal, Silves

Hiii...

Nou vanaf morgen ben ik er alweer precies 3 maanden, gaat echt snel!
Met Zeny gaat het alweer ietsje beter, nog steeds niet zonder vechten, maar het wordt wel steeds minder..

Inmiddels de nieuwe Nederlandse stagiare hier, en gelukkig wel een leuk meisje.. Harde werker dus dat komt goed...
Ons werkmannetje is zondag opeens vertrokken naar Bulgarije ,dus nu staan we er alleen voor, komende weken (tot eind seizoen) ff flink aanpakken, maar ook daar is niets mis mee..

Nog steeds enorm naar mijn zin! Dit is het beste wat ik ooit had kunnen doen, ik leef mijn droomleven! En hoeveel mensen kunnen dat nu zeggen.. Hoeveel mensen kunnen nu zeggen dat ze van hun hobby hun werk hebben gemaakt.. Ik ga nooit met tegenzin naar mn werk, Ik wordt wakker met de geur en het geluid van paarden om me heen, ik stap naar buiten en kijk tegen 29 paardenhoofdjes aan, en begin fluitend aan mn werk! Ik voel me grootste bofkont!

Maargoed, is misschien moeilijk te begrijpen als je het hier niet gezien hebt.. haha..

byybyee! x


  • 31 Juli 2013 - 18:16

    Danique:

    Meisje!

    Wat gaat de tijd snel! En ik ben super trots op jou! Ik weet precies wat je bedoelt ;)

    Xxx Tot snel groetjes daar!

  • 31 Juli 2013 - 19:42

    Mama:

    hoi toet.

    JE zegt het preccies goed.Je hebt een kans gekregen en gegrepen,dapper van je hoor. En als je hobby je werk is hoef je nooit meer te werken. Geniet er maar van. Tot binnekort,

    mama

  • 31 Juli 2013 - 22:25

    Hedy:

    Goh, ben net vreselijk geschrokken. Duca had gevoetbald en had het zo warm dat hij in het bad ging om af te koelen. Ineens had hij een hoge rug en kon niet meer lopen, viel om. Direct naar de dierenarts en hij had functieverlies in zijn rechterachterpoot en midden op zijn rug. Je moest de groeten van de dierenarts hebben. hij heeft een spuit gekregen tegen de zwelling en morgen beginnen met pijnstilling.Ik hoop dat het beter gaat want ik dacht echt dat ie dood ging!
    Fijn dat je de goede keuze hebt gemaakt, geniet ervan en tot over een paar maanden!!!

  • 01 Augustus 2013 - 11:51

    Oma,r:

    Hoi, bofkont houden zo, tot de 22 ste
    oma

  • 07 Augustus 2013 - 14:39

    Tante Liesbeth:

    fijn meid dat je het zo goed naar je zin hebt had ook anders uit kunnen pakken geniet jij maar lekker wij klooien hier maar wat aan groetjes



  • 08 Augustus 2013 - 18:48

    Mieke Hermens:

    Hallo Manou

    Fijn om te lezen dat het je zo goed gaat!!
    Je hebt er hard voor gewerkt en dan is het toch
    wel heel prettig dat het allemaal zo goed uitpakt!!
    Geniet van je hobby (werk) en alles eromheen.
    Alle goeds en lieve groetjes
    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 35507

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: