hothothot - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu hothothot - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

hothothot

Blijf op de hoogte en volg Manou

29 Juni 2013 | Portugal, Silves

Hellowww

Daar ben ik weer even snel!
Het is echt heet nu.. maarja ook wel weer lekker...
hmzz wat heb ik te vertellen!??.. ff denken

De hacks met toeristen beginnen nu echt te komen dus dat is goed!

Gister heb ik weer springles gehad, nouja springles kun je t eigenlijk niet noemen,, weer een rodeo rit! sinds de laatste paar weken is Zenith erg boos met rijden en blijft hij aan een stuk door aan het bokken..
Nu zijn we er gister achter gekomen dat zijn springzadel hem pijn doet waarschijnlijk, opzich fijn dat we de reden gevonden denken te hebben, maar nu moet ik nog op zoek naar een nieuw zadel en zo goedkoop zijn die niet dusss.. ff een tegenvaller..

ojaaaa.. dinsdag komt er een 'horse whisperer' op stal. het is een man uit ierland en die is nu voor een paar dagen in Portugal, ook om bij ons te komen.. Hij gaat met Bo (martina's hengst) werken en met Zeny... ben benieuwd.. haha iedereen hier lacht al, Zenith is de proef, als hij iets met Zeny gedaan krijgt dan is hij goed en mag hij door naar de rest haha ;-) ben benieuwd...

Vanavond hebben we afscheidsfeest van een pensionklant die naar Amerika gaat verhuizen, dus wordt ook wel gezellig, eerst gaan we lekker uiteten en dan gaan we ff de stad in voor een drankje, of 10 ;-)

afgelopen donderdag ben ik lekker met Sergeo en Noemie naar het zwembad van het hotel in Silves geweest..
Heeerrlijjjk!! haha

verder niet zoveel te vertellen nu!

Daaggxx


  • 29 Juni 2013 - 19:36

    Mama:

    Hoi schat. Ik ben zo benieuwd wat hoj met zenith kan dinsdag laat snel wat weten
    En ben blij dat je nu weet waarom zenith zo bokt
    Dat zadel zal ook wel weer goedkomen.. veel plezier vanavond

    Dikke kus van ons

  • 01 Juli 2013 - 18:54

    Mieke Hermens:

    Hallo Manou

    Weer helemaal gesetteld las ik!
    Verder wilde ik je nog even laten weten dat ik het erg leuk heb gevonden
    dat je hier was, erg fijn.

    Wat spannend morgen een paardenfluisteraar, ik ben benieuwd.
    We lezen het wel weer een keertje.

    Verder alle goeds en veel plezier.
    Lieve groetjes
    Mieke

  • 29 Juli 2013 - 22:50

    Marco Noordzij:

    hallo Manou

    ik heb en vraag over twee weken gaan we voor drie weken naar Silves we zitten dan bij de fam. Zambeek
    mijn dochter rijd al een aantal jaar pony ook grote pony's kan ze in devakantie ook een keer bij jullie rijden of een tocht maken ik zie je reactie tegemoet

    met vriendelijke groeten;

    Marco Noordzij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 35505

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: