7th week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 7th week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

7th week!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

05 Juni 2012 | Portugal, Silves

Olá!

daar ben ik weer.. heb een gaatje gevonden om weer een verhaaltje te doen!

pff.. waar moet ik beginnen..

Deze week drukke week met hacks.. vorige week een paar hacks gereden, gister twee toeristen meegenomen op hack.. en nog aan aantal hacks gepland voor deze week..

Zaterdag en zondag hebben we op de Algarve Fair gestaan! met een 'kraampje' en twee pony's (hieronder foto's) voor ponywalks..
was echt super! zaterdag 104 ponywalks gedaan en zondag 95 ponywalks.. mijn benen hebben echt even tijd nodig gehad om bij te komen;-) zaterdag van 11.00 tot 16.00 non stop gelopen..
was wel echt leuk om te doen en te zien.. wel erg verbrand, hahaha heel erg lelijk ik heb een korte broek op mn lichaam staan en schoenen.. mn benen zijn wel bruin aan t worden, maar nu mijn voeten nog en mijn bovenbenen;)

vandaag lekker vrij dagje gehad en met Martina naar het strand geweest, ennnn uiteraard weer verbrand, auww!!:( ik heb een knalrode buik..

vandaag toch ook wel beetje moeilijk dagje gehad, eng, moeilijk en een beetje emotioneel!
Er is een paard: Zenith! en Zenith lijkt qua uiterlijk ook wel maar vooral qua innerlijk heel erg op Pioen! (mijn oude maatje)hij is niet heel erg vriendelijk tegen andere mensen, en heeft nu 4 weken stilgestaan.. nu mag hij weer aan het werk, en ik ben eind vorige week met hem begonnen,, en ik heb er vandaag voor t eerst opgezeten, ook voor Zenith voor t eerst sinds zijn 'pauze'.. hij heeft vanaf de eerste minuut dat ik met hem werk nog geen stap verkeerd gezet, en toen ik er vandaag op ging was hij echt super! we hadden verwacht dat het een beetje een bom zou zijn die ontploft, maar dit was absoluut niet, hij was hartstikke braaf! hij is met rijden; hoe hij reageerd, hoe hij beweegt, hoe hij werkt, bijna tot in elke detail hetzelfde als Pioen, ik had het gevoel dat ik weer op Pioen zat.. dus dit is wel een beetje moeilijk en pijnlijk misschien..
Ik heb hieronder foto's van Zenith!

Nu ga ik echt naar bed!
Ciao! X

  • 06 Juni 2012 - 06:38

    Joyce Van Beek:

    Hee Meid, das inderdaad wel heel toevallig dat je een paard tegenkomt wat zoveel op pioen lijkt. Maar opzich wel een mooi iets, toch? En je moet wel goed insmeren he hahaha, rooie ;)!! Vandaag is het hier echt baggerweer, regen regen regen. Vandaag volgende week donderdag word het weer redelijk warm. En aanstaande zaterdag begint de eerste wedstrijd van Nederland voor het EK, kijken jullie dat ook?

    XXX joyce

  • 06 Juni 2012 - 09:01

    Hedy:

    Heb gisteren met je moeder gesproken. Maak een lijst met voor en tegens en volg je hart. Dan kom je je afspraken na die je hebt gemaakt en maak je je school af. Niet moeilijk toch? Tussendoor ga je steeds terug en rijd je op Zenith. Manou, je hebt een baan aangeboden gekregen, da's toch SUPER!!!!! Maar ehh, waar heb je je Don Juan verborgen gehouden?
    Manou, je leeft maar 1 keer, geniet ervan!!!

  • 06 Juni 2012 - 14:43

    Tante Toos :

    Ben zuinig op je velletje. Verbranden levert alleen ellende op. Fijn dat je het zo goed maakt, het enthousiasme straalt van je foto's.

    Groetjes Tante Toos en Ome Joop

  • 07 Juni 2012 - 00:08

    Manou:

    bedankt voor al jullie berichtjes! Dit doet me goed..
    Hedy; ik ga het zeker doen, thanks dit helpt echt wel, want ik zit een beetje in de knoop ermee;-)

  • 07 Juni 2012 - 08:24

    Danique:

    Lieve Manou,

    Jullie mam was gisteren hier.
    En ze heeft ons verteld hoe het zit..
    Net als wat Hedy zegt, volg je hart meisje!
    Is toch super wat er nu allemaal op je pad komt! ;)

    Ik spreek je snel maar zoiezo ; ik zie je over 3 weekjes alweer ! :D

    xxx

  • 07 Juni 2012 - 18:50

    Willemien En Masja.:

    Hoi Manou. Wat een leuke reisverslagen,en mooie foto's.Masja zou zo naar je toe willen komen.Echt helemaal te gek dat je het daar zo naar je zin hebt. Geniet er maar volop van.Voor de afwisseling is het hier weer aan het regenen!!!!!!. Ik las iets over een "knoop".!!!Dat wat op je pad komt moet zo zijn. Volg niet je verstand maar je gevoel, dan komt het allemaal wel goed. Nog heel veel Fun.Liefs en groetjes van ons en van alle Hap en Stappers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 35482

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: