6th week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 6th week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

6th week!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

30 Mei 2012 | Portugal, Silves

Hello,

vandaag lekker vrije dag! lig nu heerlijk bij het zwembad!
nog steeds lekker warm hier..

Maandagmiddag mee geweest met Martina en Steven naar 'n gipsy market! een keer per maand is er een marktje, is wel leuk! meteen doorgegaan om voer te halen, dus bijna hele dag weggeweest, lekker rustig dagje.
eind vd middag nog Lady gereden.. deed ze super. hartstikke leuk paardje, gewoon zo zielig dat ze bij vorige eigenaar zo slecht behandeld is! mooi paardje aan de buitenkant maar verwoest aan de binnenkant!
maandagavond meidenavond, met pizza en film! was kei gezellig!

Gisterochtend weer op hack geweest, maar deze keer ging t niet zo super!
Lady meegenomen, en denk dat we beetje te enthousiast waren omdat het de vorige keren zo goed ging.
Lady raakt nogal snel in paniek, en dan is ze er absoluut niet bij met haar hoofd, en als ze in paniek raakt wordt ze een beetje gevaarlijk.. het is gewoon een paard met een verleden..
we waren op de helft van een berg met een diepe afgrond toen we moesten stoppen omdat een paard achter ons stopten om te poepen;) toen snapte Lady er niets meer van en draaide om en wilde niet meer voorwaarts, ze begon achteruit te lopen richting de afgrond. en Lady is niet een paard die stopt als ze de afgrond voelt, dus toen ben ik van Lady afgestapt en heb haar met de hand verder genomen tot ze weer een beetje rustig was, weer opgestapt en toch is ze de hele weg beetje onrustig geweest en als we ergens kwamen waar ze niet in wilde, deed ze weer precies hetzelfde, dus toen zijn we rustig teruggestapt,op t einde nog galopje gedaan, dit deed ze weer super!
Martina is gelukkig wel heel erg voorzichtig en weet in elke situatie hoe ze moet handelen, erg fijn om met Martina te rijden..
´s middags nog Menina gereden in de bak en verder rustig dagje gehad..

zaterdag en zondag staan we op de fair.. met een kraampje, en hele dag ponywalks doen..

Nu verder genieten van mn vrije dag! :D

Ciao. X

hieronder foto's van Lady

• 30 Mei 2012 - 17:27

Renske,kenny,marieke:

He Manou, wat een spannende avonturen maak jij mee zeg! Maar het is wel een fantastische ervaring. Lekker veel paardrijden, lieve mensen, mooi weer, prachtige omgeving...je komt toch nog wel terug he :P
    Veel plezier nog!!!
    Groetjes Kenny, Renske en Marieke

• 31 Mei 2012 - 16:16

Frank En Hedy:

Jij hebt het super en wij ook. Prachtig weer hier en vanavond laat (23.00) gaan we op zoek naar een eland....of twee. We zijn nu in Noorwegen en zondag rijden we via Denemarken, eerst met de ferry, naar huis waar we 's-nachts aankomen. Gelukkig zijn er nog mensen in Nederland die hard genoeg werken zodat wij nog even vakantie kunnen vieren:o)

• 03 Juni 2012 - 17:59

Oma:

Hoi Manou,
    Ik merk dat je het nog erg naar je zin hebt, hartstikke fijn voor je, hoor!
    Ik ben een week in Vlissingen, bij mijn zus en zwager geweest, mooi weer gehad, dus veel gewandeld.
    Manou, blijf genieten van de tijd die je daar nog hebt, succes met alles wat nog van je verwacht word.
    ciaox oma

• 04 Juni 2012 - 17:50

Dionne:

Hoi Manou,

Ik heb weer even al je verslagen van de laatste weken gelezen. Jeetje, wat maak je veel mee, daar!. Met een paard richting afgrond lijkt me toch niet helemaal fijn, maar gelukkig heb je het weer goed opgelost.
    Geniet nog van de komende weken.

Groetjes Erik, Dionne, Sven en Jort