ZENITH!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu ZENITH!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

ZENITH!!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

30 Juni 2012 | Portugal, Silves

YEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!

HE IS MINE!!

Beste mensen, vanaf nu is het officieel!
Ik kan mezelf trotse eigenaresse noemen van : Zenith !

He is mine!

Hij komt naar Nederland! dus iedereen kan snel 'my baby boy' ontmoeten!

• 01 Juli 2012 - 08:01

Nathalie:

Lieverd, je verdient dit zo ontzettend! Enne hij komt mooi bij ons op "Stal Pioenroos" te staan....we maken er wat van met z'n tweeen...

Lieve Zenith, wij wachten ook op je!! Lfs Jeltje en Sinne.

• 01 Juli 2012 - 09:37

Oma:

Hoi Manou,
    Gefeliciteerd als eigenaresse van je lievelings paard ,,ZENITH,, wens je heel veel plezier met hem. Het zal allemaal reuze spannend voor je worden,ook de reis die hij naar Nederland moet maken,
    hoe gaat dat gebeuren? Hoop hem ook gauw te mogen zien.
    Hoe gaat het met de vakantie? En met je moeder en Rob? Hoop dat jullie mooi weer hebben en van elkaar kunnen genieten.Hier is het nu ook aardig aan t' zomeren. Manou, groetjes ook aan je moeder en Rob
    omax

• 01 Juli 2012 - 09:39

Hedy:

Hoe vaak ga je nog op stage? Anders wordt het wel een beestenboel bij jou. Maar geweldig joh, zo'n prachtig paard.
    Wat heb ik gehoord, is Els gevallen, toch niet ernstig hoop ik? Tsja, moet je maar stil blijven liggen, ha, ha! Nu vraagt iedereen zich af wat er is gebeurd!!! Niet zeggen hoor! Bij ons is het gelukkig ook prachtig weer. Gaan lekker zwemmen met de hond. Jullie allemaal, heel fijne vakantie!!!

• 01 Juli 2012 - 10:48

Manou:

hello,,
    haha ja mama is uit het bad gevallen met douchen maar niets aan de hand, beetje spierpijn in dr nek, is nu al een heel eind over !
    Echt weer iets voor ons mam! ;-)

• 03 Juli 2012 - 20:04

Marian En De Kids:

Geweldig.......stom van me om niet eerder op de pc te kijken druk druk druk maar ik ben blij voor je en kom zeker naar je nieuwe aanwinst kijken.....KEI GAAF...Goeie reis samen....knuffel knuffel

• 04 Juli 2012 - 07:42

Ellen:

Hee Manou,

Ik had het al van Stef gehoord.. Maar super zeg dat je je eigen paard gekregen hebt!!! Geniet van je laatste weekje!!!
    Tot snel!!

xx

• 04 Juli 2012 - 07:50

Stef:

Hej Zusje, leuk man! Das nog eens een mooi stagecadeau! Kan er ook maar 1 gebeure he. Uit t bad dondere haha! Ik zal al die troep die ik op je kamer gemaakt maar effe opruime voor je thuis komt;)

• 04 Juli 2012 - 07:50

Stef:

Grapje!!!................................Zoveel troep is het niet!

• 06 Juli 2012 - 10:38

Oma:

Hoi Manou,
    wens jullie een zeer goede en prettige reis terug. En nou maar hopen voor jou, dat de tijd snel voor je zal gaan, zodat je
    ZENITH, spoedig kan verwelkomen in Nederland, succes!!. Hoop jullie weer snel te ontmoeten.
    Groetjes aan je moeder en Rob.
    omax