last week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu last week! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

last week!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

21 Juni 2012 | Portugal, Silves

pff wat gaat dat snel zeg, nog 1 week te gaan en dan nog anderhalve week vakantie en dan ben ik alweer weg hier!

deze week rustig weekje..
gisteravond uiteten geweest met ouders van steven.. was kei gezellig!

vandaag vrije dag, en net even Zenith gereden! wat een super paard zeg!

morgen om 18.00 springles van James, en even afwachten hoe hij het dan doet.. als hij het goed doet ga ik hem zondag springen in de wedstrijd, en anders moet hij nog eventjes wachten..

Ciao! x

• 21 Juni 2012 - 12:36

Mama:

Hoi schat;
    Het is inderdaad allemaal heel snel gegaan,nu begin ik aan mijn vakantie,Rob morgen. Het zijn wel hele mooie foto's van jou en zenith.
    Ik ben heel beniewd wat we allemaal te zien krijgen.Kusjes . Tot maandag
    Rob en mama xxxxxx

• 22 Juni 2012 - 18:04

Fred En Karin:

Wat gaat dat snel, he! Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om terug te gaan, weet je wel hoe slecht het weer in nederland is! Maar gelukkig heb je nog lekker eventjes vakantie! Wij zitten op dit moment in Frankrijk en ik zou hier ook wel 10 weken willen blijven hoor! Veel plezier deze laatste week en alvast een hele fijne vakantie(ook voor Rob en je moeder natuurlijk!!)
    Groetjes, Fredje en Karin