5th place!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 5th place!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

5th place!!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

24 Juni 2012 | Portugal, Silves

YEAH vandaag 5de geworden! ging echt super,, Zenith deed t super!

alleen een foutje van mezelf, ik was sprong 12 kwijt, dus dit zagen ze als een wijgering, als ik deze gewoon had gesprongen was ik zeker geen 5de geworden want hij deed t echt super!
ga proberen om er nu ook een filmpje van op te zetten, dus kijk ook bij video's! ;-)

X

  • 25 Juni 2012 - 08:38

    Nathalie:

    Ziet er heel stoer uit!!

  • 25 Juni 2012 - 17:43

    Stef:

    Goedzo Zus!!!

  • 27 Juni 2012 - 10:13

    Monique:

    Hey Manou, hoe is ie? En fijn om mam en Rob weer te zien? Je hebt het erg naar je zin gehad zo te lezen allemaal! Nog 2 weken en dan weer naar het onbestendige kikkerlandje. Daar zul je toch ook wel een beetje naar uitkijken toch? Iedereen weer te zien. Ik zou zeggen nog heel veel plezier, geniet nog van alles, en doe mam en Rob de groetjes, en tot in zeeland een keer. doeij

  • 28 Juni 2012 - 13:15

    Nathalie:

    Leest wel fijn: "ik ben terug over 10 dagen" :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 35471

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: