17-06-2012 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 17-06-2012 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

17-06-2012

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

17 Juni 2012 | Portugal, Silves

Helloo,,

weer drukke week gehad, veel hacks gehad..
Donderdag vrije dag gehad en zijn met zn alle naar slide&splash geweest, (groot waterpark).. was super! wel WEER verbrand, rode kont nu;-)
Vandaag paar uurtjes naar het strand geweest met Sarah en Wieteke met haar kinderen, ook kei leuk, maar ook weer verbrand, dit keer mijn schouders en rug!

Aankomende week een keer een avond prive springles met Zenith van James.. ennnnenneenennnn.. zondag springwedstrijd met zenith :O HELP!
Heb er wel heel erg veel zin in..
we gaan met 6 paarden van de manege uit naar de wedstrijd!

Magoed, eerst maar eens even de springles met James afwachten;-)

Ciao! X

• 17 Juni 2012 - 21:14

Danique:

Manou!
    Heeeeeeel veel succes meisje!
    Je kunt 't hoor! ;)..

Tot over 1,5 week!! :D

Xx

• 18 Juni 2012 - 08:46

Nathalie:

Ik ga duimen voor je!!
    Je kunt het,weet ik zeker!

• 18 Juni 2012 - 09:21

Hedy:

Manou, jij weet het antwoord zelf allang. Regel of Zenith hier naartoe kan komen maar doe geen beloftes door volgend jaar daar te gaan werken, als je ze niet na kunt komen. Als je school klaar is, dan kun je hier vast direct aan de slag. Op vakantie kun je daar altijd nog naartoe.

• 18 Juni 2012 - 10:14

Stef:

Zie t te make zus!!!!

• 19 Juni 2012 - 08:26

Oma:

Hoi Manou,
    ik kan amper jou avonturen bijhouden joh!, maar genieten doe jij er in ieder geval wel van, ik zou zeggen houden zo!
    Je zei, dat je zo verbrand bent, maar op de foto zie je er niets van. en zie je er mooi gekleurd uit.
    Manou nog een fijne stage verder, hou je haaks, groetjes, omax