Jumpingcompetition! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Jumpingcompetition! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Jumpingcompetition!

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

22 Juni 2012 | Portugal, Silves

Springles vanavond ging goed! dussss... ik ga meedoen zondag met de springwedstrijd! HELP!!!

80cm klasse.. doe gewoon de lagere klasse, voor Zenith lang geleden en voor mij eerste echte springwedstrijd..

Nu lekker mn bedje in, wilde alleen even vertellen dat ik meedoe en jullie dus allemaal moeten duimen voor mij!

Ciao! x

• 23 Juni 2012 - 03:35

Hedy:

Ik heb maar twee duimen, even wat anderen gaan lenen, ha, ha.
    Leuk joh! Ziet er goed uit!

• 23 Juni 2012 - 07:10

Danique:

Heel veel succes meid! Gaat helemaal goed komen ;). Toi toi toi !

Xx

• 23 Juni 2012 - 08:48

o

• 23 Juni 2012 - 09:47

May En Fer:

Hoi Manou,
    Wat geweldig allemaal, geniet nog lekker van de laatste week. Heerlijk vakantie, maak er nog een leuke tijd van samen met je moeder Rob en je vriendin.
    Tot binnenkort.
    Groetjes en een dikke knuffel van Fer en May

• 23 Juni 2012 - 09:55

Hoi Manou,
    Wat leuk!... Om met zo'n wedstrijd mee te kunnen doen. Heel spannend hoor, zet 'm op meid. Alvast, voor morgen, toi,toi,toi!!!!...
    Zondag, dan zal het wel heel laat zijn als zij aankomen, maar dan zie je je moeder en Rob weer, jammer dat zij niet bij de springwedstrijd konden zijn!.
    Het is wel leuk, dat ze nu echt kunnen zien, waar jij het zo verschrikkelijk naar je zin hebt gehad.
    omax

• 23 Juni 2012 - 09:57

Joyce:

Dat gaan we zeker doen!! SUPER VEEL SUCCES!!! En niet eraf vallen ;-)! Xx

• 23 Juni 2012 - 10:15

Oma:

ik heb het verkeerd begrepen, natuurlijk ook een HEEL FIJNE vakantie, met je
    moeder en Rob, doe ze de groetjes maar!
    doeiiiiiii.