saturday! 09-06-2012 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu saturday! 09-06-2012 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

saturday! 09-06-2012

Door: Manou van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

09 Juni 2012 | Portugal, Silves

Olá!

hmz waar zal ik beginnen..
redelijk drukke week gehad, elke dag hacks gereden..
Ook elke dag Zenith gereden! he is amazing!

Vandaag springles gehad van James (de man die Zenith internationaal heeft gesprongen) ..
Zenith heeft 6 weken niet meer gesprongen en heeft 4 weken rust gehad, dinsdag heb ik er weer voor het eerst opgezeten (voor Zenith en voor mij eerste keer) ik heb hem toen elke dag gereden en vandaag springles gedaan! Wauw! Hij is echt geweldig!
doordat hij lang niets gedaan heeft (en zowiezo al een paard vol energie is en niet de gemakkelijkste) was hij vandaag over enthousiast!
James had een parcourtje gemaakt maar dit is zowiezo niet helemaal gelukt, ik moest in stap op de sprong af en meteen na de sprong begon hij elke keer te racen en heeft het me minimaal een heel rondje gekost om hem weer terug in stap te krijgen (en de springarena is groot;-)) dus het was elke keer paar rondjes crossen, mn best doen om hem terug in stap te krijgen (waarvan in de blaren in mn hand heb hahah) en dan weer rustig op de andere sprong af.. het was echt super! zo trots op hem! ;D haha.. hij houdt gewoon zo erg van springen dat is niet normaal, als je hem los laat in de springarena en zelf gewoon weggaat gaat hij uit zichzelf alle hindernissen springen..
Foto's hieronder!

Morgen lekker vrije dagje, weet nog niet wat ik ga doen!

X

• 10 Juni 2012 - 08:37

Danique:

Het is echt 'n mooi paard!
    En echt leuke foto's.

Xx

• 10 Juni 2012 - 20:52

Hoi Manou,
    Je hebt het wel druk zeg!. Het zal wel weer een hele verandering zijn als je weer thuis bent.
    Maar dit kunnen ze je in ieder geval niet meer afnemen.
    Manou, hou je taai!
    Groetjes Omax.

• 10 Juni 2012 - 20:54

Oma:

De foto's zijn heel mooi!!!!!!!
    doei!!!!!!!

• 11 Juni 2012 - 21:23

Manou:

IEDEREENN!!! KIJK OP YOUTUBE::
    Manou jumping Zenith!!

FILMPJE VAN MIJ EN ZENITH!

• 14 Juni 2012 - 08:42

Hoi Manou,
    Ik heb het filmpje ook op youtube gezien, leuk hoor! omax.

• 15 Juni 2012 - 08:20

Marian En De Kids:

nou ben weer op de hoogte..met af en toe een traan..wat spannend om te lezen...jij zult echt onwijs veel ervaring en kennis op doen..je ziet er goed uit meid...geniet er nog van..

tot lees...dikke knuffel

• 15 Juni 2012 - 17:57

Marian En De Kids:

nog even vergeten te vragen....natuurlijk als jij in nederland bent is het zonnetje er maar als het even kan.......pak de zon uit de hemel stop hem in je koffer en laat hem hier maar schijnen. Wat een weer...