:D - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu :D - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

:D

Door: manouvanrooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

27 Mei 2012 | Portugal, Silves

Olá!

Nog steeds super hier!
Gister weer dressuurles gehad, en onverwachts ook nog een springles! super!

Vrijdag ook fijne rustige dag gehad, Lady (paard dat samen met Archie is gekomen 1week voordat ik kwam, ze is erg slecht behandeld en heeft moeite om mensen weer te vertrouwen) we zijn nu met haar aan t werken, en ik heb haar vrijdag meegenomen op een hack van 2uur, eerste keer dat ze zo lang naar buiten ging en was echt super!! zeker een favoriet geworden, (archie uiteraard nog steeds de beste) ze deed het super buiten, alleen heel heel erg snel in galop, martina reed voor me en heeeft me een paar keer tegen de berg moeten parkeren;) als ze eenmaal in galop is wordt ze zo snel dat er niet direct een rem op zit;-)
Maar echt leuk paardje!

Ojaa... ik was zaterdag ochtend op mn fiets naar de stallen aant fietsen, zie ik opeens een slang op de weg liggen! Schrok me kapot!! :O
Pfff.. nog steeds bang dat ik elke keer slang tegen kom..
maar gelukkig was deze wel dood;-)

Gisteravond uitgeweest in Carvoeiro.. was gezellig!
Vandaag lekker dagje vrij.
Morgen meidenavond;-) met pizzaatje en filmpje!

Ciao.x

  • 28 Mei 2012 - 18:52

    Marian:

    Hee meid heb je verslagen eens even door zitten lezen HEERLIJK...wat zul jij genieten...en dan ook nog eens leuke en goeie resultaten behalen WAT wil je nog meer..

    Dikke knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 35475

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: