Op de helft! :-( - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Op de helft! :-( - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Op de helft! :-(

Door: manouvanrooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

24 Mei 2012 | Portugal, Silves

Vandaag lekker dagje vrij gehad.. weer naar Aqua (winkelcentrum) geweest.. en verder lekker niets gedaan, heerlijk relaxe!

Grootgroot nieuws! Gister weer garnalen gegeten:O zien er zoo eng uit, en nooit gedacht dat ik ze zou leren eten.. maar ze waren echt lekker:D haha.. foto's hieronder! Was erg gezellig! Garnalen met bier en witte wijn!;-) Pff.. ga die avonden echt enorm missen!

over 2 weken staan we op een beurs, om de manege te promoten! klein kraampje waar de mensen kunnen komen voor informatie en lessen of hack's kunnen kopen, en we nemen 2 pony's mee zodat de kinderen ponyritjes kunnen doen.. Dat is zaterdag en zondag hele dag! ook wel zin in!

Morgen weer werken en zaterdag weer dressuurles!
Pfoeh! wat een leven! Love my life!

Ook weer lekker warm nu! en begin al aardig bruin te worden!
komt helemaal goed!

Ciao! x

• 24 Mei 2012 - 18:24

Danique:

Manoutje!

hihi lekker he? :D..
    Garnalen!
    Enne, dat winkelcentrum wil ik ook wel zien binnenkort ;).
    Heb dr echt super veel zin in!
    Het is hier ook warm nu pffff.
    al de hele week 30 graden ;).

Nou meid, tot snel!
    ik mis je ! ;p

xx

• 25 Mei 2012 - 06:50

Joyce:

Hee meis!!!

Wat heb je het toch goed daar!! Echt leuk voor je!! Hier is het inderdaad GRUWELIJK heet! Het ziet er allemaal heel gezellig uit, begrijp best dat je niet terug wil over een aantal weken haha!

Lees je snel weer :) XXX joyce