HOTHOTHOT - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu HOTHOTHOT - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

HOTHOTHOT

Door: manouvanrooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

12 Mei 2012 | Portugal, Silves

Olá!

't is echt heet nu! vandaag was het ook echt plakkerig heet!

Gisteravond met Martina en de kids naar de bioscoop geweest, een vampier film met Johnny Depp! was wel grappig!

Vandaag weer een drukke dag gehad, 6ponylessen.. ik heb vcanmorgen dressuurles gehad op, ra ra ra... Archie!! ging super! kan die ook al!

Oja, Steve heeft gister een hele grote slang gezien!:O op de manege.. ben blij dat ik hem niet gezien heb!

Vandaag lekker vroeg klaar, en ik mocht de jeep meenemen dit weekend, dus ben net even naar Aqua geweest (groot winkelcentrum) met Primark enz.. vind t eigenlijk best knap van mezelf, helemaal alleen in een grote jeep in Portugal rondrijden waar ik de weg niet ken.. terugweg bijna verdwaald, maar ik ben thuis gekomen :-)

Al mn punten nu terug, behalve voeding, daar wacht ik nog op.

huid 8,4

Skelet 8,0

Ethologie 9,4

*helemaal happy* :D

Morgen lekker vrij dagje, weet nog niet wat ik ga doen!

Ciao.X

• 13 Mei 2012 - 15:25

Hedy En Frank:

Wat een mooie hoge punten zeg, thuis helpt Frank je nog wel een keer met wiskunde. Die buitenritten zien er wel relaxed uit zeg. Alleen dat knol hobbelen, dat zie ik toch zelf niet zo zitten. Vind die knol ook niet zo leuk, ha,ha!

• 14 Mei 2012 - 17:17

Danique:

Kei goeie punten Manou :D
    Gefeliciteerd ;) .

Maar mooi om te lezen dat het er nu lekker warm is :D,
    Hier was het vandaag ook mooi weer, mjaa morgen alweer regen :S.