HOT - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu HOT - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

HOT

Door: manouvanrooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

08 Mei 2012 | Portugal, Silves

Vandaag lekker warm dagje gehad en het wordt alleen nog maar beter.. morgen nog warmer en volgende week 36 graden?!?! OMG..
Morgen heerlijk bakken op het strand!

Vandaag mijn eerste beoordeling gehad en het was echt super! alleen maar positief en helemaal niets negatief! *HAPPYY*
klikt super, van allebei de kanten.. hebben alleen maar lol!

Vanmiddag even uitgeprobeerd of Archie ook kan springen, nou dat kannie!:D afgesproken dat als ik weg ga hij echt normale en goeie sprongen kan maken! haha :)

nu lekker mn bedje in en morgen eerst heerlijk uitslapen en dan to the beach!

Ciao!x

• 09 Mei 2012 - 08:35

Hedy:

Zoals op iedere stage die je loopt alleen maar positieve reacties, fijn hoor!!! 36 graden en bij ons regen, echt iets om jaloers op te worden.
    Enne, Archie heb je hem al gevraagd of hij dat springen wel leuk vindt?
    Veel plezier.

• 09 Mei 2012 - 13:12

Mama:

Jeetje meid,las net je punten op facebook,wat een punten. Nou dit kan niet meer stuk,zo had je ze denk ik ook niet verwacht.Ik ben apetrots op je.Daar gaan we over 8 weken een flinke borrel op pakken.
    Geniet er nog maar van,en niet te hard bruin bakken dan is het verschil met ons straks zo groot.

kusjes xxxx

• 09 Mei 2012 - 21:33

Oma:

Hoi Manou,
    Wat een mooie beoordelingen voor alles wat je hebt gedaan. "FANTASTISCH"meid. ga zo door, wens je nog veel plezier, mooi weer en lekker slapen.
    Ciao!x ,
    Oma

• 10 Mei 2012 - 05:51

Stef:

Goed bezig zusje!

• 10 Mei 2012 - 19:00

Nathalie:

Ik heb vandaag het lesgeven aan Liset van je overgenomen; in de stortregen!
    Ach ja verschil moet er zijn.....;)