sunsunsun - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu sunsunsun - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

sunsunsun

Door: manouvanrooij

Blijf op de hoogte en volg Manou

06 Mei 2012 | Portugal, Silves

JEEEJJJJ!!! eindelijk daar is de zon!
sinds gister geen regen meer gehad en vanaf vandaag echt goed weer! vanaf nu ook geen regen meer en voortaan 30 graden! *loveit*
okee.. waar zal ik eens beginnen, nu pas weer tijd voor de computer..

op zaterdag zijn altijd alle kinderlessen en een volwassen les, maar aangezien de rijbakken nog hartstikke nat nat waren konden de lessen niet doorgaan maar hebben alle lessen veranderd in hack's.. dus 5 hack's gehad vanaf 10.00..
ik heb er 3 gereden, 2 als backup (dwz iemand die achteraan de groep rijd als extra 'leider')
en 1 hack heb ik alleen gedaan, 4 mensen meegenomen op hack met alleen ik! was super!:) 3uur achter elkaar in t zadel gezeten..

toen hebben we 'savonds toch nog de bbq gedaan! en na de bbq ladies night! uit geweest met de meiden.. met zn 5e! om Wieteke's verjaardag te vieren (nederlandse vrouw)
met zn alle bij wieteke geslapen en vanmorgen alweer een hack gereden met Tina! nu lekker niks meer en in mn caravanetje!

Ciao!x


  • 06 Mei 2012 - 14:31

    Danique:

    Noutje !

    Haha echt goed bezig joh, als je nu al alleen een groep mensen mag rond rijden! :D

    Nou, mijn ticket is dus geboekt! :D
    Ik kom lekker naar Portugal van 27 juni t/m 8 juli. En ik heb dr gruuuuuuuuuwlijk veul zin an !! :D :D ..
    Hahaha, lekker zwemmen, zonnen, paardrijden, chillen, uitgaan !

    Meiske, veel succes nog en veel plezier natuurlijk. Geniet dr van. En al helemaal nu t zonnetje dr is.

    xx

  • 06 Mei 2012 - 15:49

    Oma:

    Zo zie je maar, is dus weer volop genieten!!!!!!!!!!!!
    groetjes,
    oma

  • 06 Mei 2012 - 16:35

    Mama:

    Nou heerlijk hoor weer lekker de zon,bewaar ook een beetje voor ons ha,ha. Ben blij dat het goed gaat en je hebt een leuke avond gehad zo te lezen,fijn hoor. Gisteravond Stef z'n verjaardag gevierd,was gezellig de laatste om 4 uur eruitgeveegd ha,ha. Ik hoorde wel dat ze je toch allemaal we missen hoor. nou heniet er maar van en tot horens of lezens.

    Dikke kus mama

  • 06 Mei 2012 - 20:30

    Frank & Hedy:

    Je verdient 't !! Mooi weer en veel tijd voor de paarden dus !! Geniet er van en blijf in het zadel ;o)

    Hoe gaat 't met je Portugese taallessen ?? Al een beetje thuis met de lokale gebruiken ? En heb je al een FADO avond meegemaakt ?? We genieten met je mee en hopen voor jou dat de tijd lekker langzaam gaat daar !!

  • 07 Mei 2012 - 18:36

    Mandy:

    heee meisie!!!

    ik heb je site eindelijk gevonden:D
    hoe is het met je?

    wat een lekker weer heb je zeg ben wel jaloers hoor;)

    nog heel veel plezier meis en ben blij als je terug bent;)

    ik blijf je volgen

    xxx mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 35481

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: