Jumping - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu Jumping - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

Jumping

Blijf op de hoogte en volg Manou

28 April 2014 | Portugal, Silves

Kort verslagje,

Gisteren (27-04-14) heb ik een springwedstrijd gehad met Zenith.. Het was een erg moeilijke dag voor mij. Omdat ik dit zonder Rob moest doen.. Maar Zenith heeft zich super gedragen en deed het geweldig.

In de eerste klasse 80 cm ben ik tot de barrage gekomen en in de 2e klasse 1m ging de eerste ronde niet goed dus heb ik om een herkansing gevraagd, hier deed hij het geweldig en met die ronde was ik 3e geworden maar omdat het een herkansing was is het niet meegeteld helaas ;-) Hieronder de foto's


  • 29 April 2014 - 10:41

    Oma.r:

    Hoi Manou,
    Wat fijn, dat je weer met wedstrijden hebt meegedaan, leuk hoor! Houden zo, dan krijg je weer plezier in je leven en ik weet zeker dat Rob jou dat ook toewenst.
    Manou, ik wens je alle goeds, liefs oma.

  • 04 Mei 2014 - 17:23

    Ome Jan:

    Halo Manou op de foto,s ziet het er keurig uit en Rob kijk gewoon met ons mee groetjes uit Vlissingen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 35450

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: