8 months! NEW YEARR!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 8 months! NEW YEARR!! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

8 months! NEW YEARR!!

Blijf op de hoogte en volg Manou

28 December 2013 | Portugal, Silves

Hiiiyaaaaaa!!!

Daar ben ik weer even sinds een lange tijd, ik heb weer even internet :D ben aan het housesitten nu, moet nog nieuwe internet regelen op stal.

Hoop dat iedereeen een goede kerst gehad heeft, ik iig wel! Hartstikke leuk! Uiteraard ook wel iedereen gemist thuis, onze familiebezoekjes haha ;)
En uiteraard alvast iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst! en een goede jaarwisseling!!

Ik ben met nieuwjaar alweer 8 maanden hier, wat gaat dat snel zegg!!

Ik heb slecht nieuws en goed nieuws, ,
Helaas kan ik niet komen met carnaval :((( Het is hier in die tijd heel erg druk dus ik kan gewoon niet weg, ik weet ik heb altijd gezegd ik MOET terug met carnaval, en ik baal dan ook verschrikkelijk maarja, als t niet gaat dan gaat het niet.. Natuurlijk wel een goed teken dat ik hier eigenlijk niet weg kan dan ;)..
Het goede nieuws is dat ik met Halfvasten kom hahaha.. dan ist hier niet zo druk en kan ik gemakkelijker weg, en dan kan ik toch nog een weekend lekker goed feesten met mijn vriendjes :D

Met Zenith gaat het heel erg goed, eindelijk zijn we weer aan het trainen,! Nog steeds is het een rotzak, maar daarom vindt ik hem ook zo leuk ;-)

Ik heb verder eigenlijk niet zoveel te vertellen, ik heb het nog steeds super naar mijn zin..


Daaggggxx

  • 28 December 2013 - 19:26

    Mama:

    hoi toet,

    Het gaat echt heel erg snel he. Nou dan zien we je met halfvasten dan kun je ook genieten,
    Ben erg blij dat het met zenith weer goed gaat en dat je een fijne kerst hebt gehad.

    Dikke kus van ons

  • 29 December 2013 - 08:48

    Bas En Mieke:

    Hoi Manou,

    We wensen jou een gelukkig, gezond en liefdevol 2014 !!

    Veel liefs Bas en Mieke

  • 30 December 2013 - 17:09

    Jan En Marja Vermeulen Uit Zeeland (Vlissingen):

    Hallo Manou hier een berichtje uit Vlissingen. Wij hebben op het ogenblik fam van je op bezoek namelijk oma Rijntalder zij blijf een weekje hier. Het is op het ogen blik rotweer hier, ik ga je nu verlaten anders heeft oma niets meer te vertellen gr. Marja en Jan .

  • 08 Januari 2014 - 14:30

    Oma'r:

    Hoi Manou,
    Allereerst, de beste wensen voor 2014,
    Hoop,dat het dit jaar met Zenith beter zal gaan en ook wat het springen betreft.
    Met halfvasten kom je weer even thuis hè !!!!
    Om de bloemetjes buiten te zettten,als ik het goed begrepen heb!
    Wie weet zien we elkaar dan nog.
    Groetjes en liefs, oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 35451

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: