juni 2014 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu juni 2014 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Manou

20 Juni 2014 | Portugal, Silves

Hiy,
Het is weer even geleden dus bij deze,

Mama en Hedy komen zondag hier, eindelijk! 10daagjes. Blj als ik ze even zie. en daarna meteen Stef en May en Fer! :)
Mis iedereen heel erg!

Het gaat hier redelijk goed allemaal, nog steeds vind ik het erg moeilijk om plezier te maken of om dingen te doen zonder Rob. Ik mis hem zo erg, er zijn zoveel dingen die ik tegen hem wil zeggen en hem wil laten zien. Zoveel momenten dat ik de telefoon wil pakken om hem op te bellen.

Maargoed er is wel wat meer gebeurd in de laatste tijd.

Ik weet niet of iedereen het mee heeft gekregen maar ik ga mijn best doen om het in het kort te vertellen.
Paar weken terug ging ik met een vriendin stappen. dus rond 10uur reden we weg bij stal en Steve was op stal om op stal te passen. 5 min nadat we weg waren bij stal werd er gebeld: 'je moet NU terug komen, er is brand'.. Inderdaad het grasveld van de buren (grenst aan de eerste paddocks van ons) stond in brand, best groot. Brandweer was op tijd dus geen gevaar. Martina was inmiddels ook al op stal gekomen. Na ongeveer een uurtje zijn we weer gegaan, Martina terug naar huis en ik en Wieteke poging 2 om te gaan stappen.
Na 10 min. weer telefoontje: 'je moet NU terug naar stal, heel mijn huis is leeggehaald en Steve is onderweg naar huis dus er is niemand op stal' .. Dus wij ziijn weer terug naar stal gegaan om daar op te passen, goede kans natuurlijk iedereen weg van stal dus bestond een kans dat ze ook daarheen zouden komen.. gelukkig alles rustig.
Iemand heeft ons dus in de gaten gehouden, brand gesticht zodat Martina uit huis zou zijn, en in die tijd heel het huis leeg gehaald.
Tv's , laptop, telefoons, playstation etc alles weg, maar het ergste de siereaden van de ouderrs van Martina, allemaal weg!

We hebben sinds die tijd niets meer van de politie gehoord, en niets meer gevonden dus de spullen zullen weg zijn.. We hebben wel een kenteken die de buurman op had geschreven van een auto die voor die tijd erg vaak op en neer kwam, en het weggetje voor de buurman en Steve en Martina leidt alleen maar naar hun huis, nergens anders. Dus geen rede om daar op en neer te rijden.

Sinds die tijd zijn er veel inbraken gepleegd in de omgeving hier. De laatste inbraak (waar we vanaf weten) was vrijdag op zaterdag nacht bij onze buurman ( van stal ) .. ik ben die nacht erg vaak uit bed geweest, dat weet ik nog, geen oog dicht gedaan en veel buiten geweest vanwege lawaai etc en de honden die erg onrustig waren.. nu blijkt dus dat ingebroken is bij de buurman, maar niet weg gehaald, dus ik verwacht dat ze hier wilde komen maar niet de kans hebben gehad dus maar bij de buurman naar binnen zijn gegaan. Sinds die dag zijn Steve en Martina terug op stal komen wonen. Ik was helemaal alleen en hun huis was al leeggehaald dus geen zin om daar te blijven. Dus voor al onze veiligheid en het grootste: de stal. Nu is het gelukkig weer rustig.
Er is altijd wel iets hier ;-)

Nu is mn verhaal wel heel erg lang en ik moet weer aan het werk!

Ciao.xx

  • 30 Juni 2014 - 11:58

    Oma.r:

    Hoi Manou,
    De afgelopen dagen heb je het vast wel fijn gehad met je moeder en Hedy.
    Woensdag gaan zij weer naar huis he, Manou, doe ze allemaal de groetjes!
    Ik hoop dat je inmiddels alle ellende achter je kan laten, branden, inbraken, daar kan je inderdaad niet vrolijk van worden.
    Wens je veel sterkte,
    liefs oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 35446

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: