9 months ! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu 9 months ! - Reisverslag uit Silves, Portugal van Manou Rooij - WaarBenJij.nu

9 months !

Blijf op de hoogte en volg Manou

28 Januari 2014 | Portugal, Silves

Hiii..

Daar ben ik weer ff…
Weer slecht nieuws.. De fysio is weer geweest (voor zenith) en het blijkt dat dit nieuwe zadel, aangepast door de zadelmaker op Zenith!!, WEER niet past.. hij ligt hartstikke slecht en daardoor heeft hij nog steeds rugklachten.. ik dacht eindelijk verder te kunnen en te kunne gaan trainen, nu is mijn zadel dus weer niet goed. Die kan in de vuilnisbak, en ik kan WEER op zoek naar een nieuw zadel.. ten eerste is het allemaal weggegooid geld, en is het te hopen dat ik het zadel nog verkocht krijg, want ik moet dus een nieuw springzadel aanschaffen,,  maar ook is het gewoon klote dat ik al 6, bijna 7 maanden niet fatsoenlijk kan rijden, ik heb een paard, verrekt goed paard, en ik kan er niet mee doen wat hij zou moeten doen, ik kan nog geen wedstrijden rijden etc.. grr .. hopen dat ik snel een nieuw (betaalbaar) zadel kan vinden en verder kan trainen, en dan eindelijk wedstrijden weer gaan doen.. Ik ben niet de enigste hier die een verkeerd aangepast zadel heeft, martina heeft er zo 3, en nog andere klanten die ook problemen hebben… gelukkig heeft Martina een zadel dat wel goed op hem past dus daar kan ik hem nu ff mee rijden totdat ik een nieuwe heb gevonden. Ik heb hem net weer gereden en hij doet het wel goed, morgen als het goed is weer springles, ben benieuwd.
27 maart t/m 2 april ben ik weer even in NL. Had ik dat al gezegd?? Dan is het halfvasten, dan kom ik lekker even terug om te feesten 
Ik zou uiteraard iedereen willen zien, helaas heb ik daar niet genoeg tijd voor maar ik ga mijn best doen zoveel mogelijk mensen op te zoeken…

Hier begint het alweer lekkerder weer te worden, afgelopen zondag hadden we 20 graden en volle zon. Heerlijk in Januari!

Dat was het wel weer even, kan niet wachten om iedereen weer te zien in Maart!

xxxxx

  • 29 Januari 2014 - 14:38

    Oma'r:

    Hoi Manou,
    Het is halen en brengen wat Zenith betreft,nou maar weer hopen op de goede afloop en wat het zadel betreft dat is ook een gebed zonder end hé,voordat je de juiste maat gevonden hebt.
    Ik wens je alle succes, zodat je weer lekker kan genieten van het springen met Zenith!
    Hou je taai meid en hiermee de groetjes en liefs,
    Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Silves

Manou

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 35448

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 01 Januari 2023

Live your life !

22 April 2012 - 08 Juli 2012

Portugal '12.. CountryRidingCenter

Landen bezocht: